sobota, 5 sierpnia 2017

Koronkowy kombinezon z Aliexpress



Dziś chciałam Wam pokazać jak koronkowy kombinezon z Aliexpress prezentuje się na mnie. Jest taki sam jak na zdjęciach aukcji. Jak widzicie jest bardzo krótki, ma odkryte ramiona, koronkowa warstwa z przodu nie jest podszyta w kroku, tworzy sukienkę. Na początku myślałam, że to przypadkowo nie zostało zszyte, ale jednak tak powinno być. Dla mnie lepiej się tak prezentuje. Za to tył ma zszyty w spodenki. U góry pod kombinezon nałożyłam czarny top, bo do samego biustonosza nie podobało mi się, góra ma tylko prześwitującą koronkę. Kombinezon ma głęboki dekolt V, który już tu do zdjęć podszyłam, bo tak właśnie będę go nosić. 
Szedł do mnie miesiąc, a kosztował mnie 35,11 zł (teraz jest już trochę droższy).

Ubrałam do niego czarne cienkie rajstopy, bo tak zdecydowanie lepiej się czuję niż z gołymi nogami. Buty to botki z H&M.

















kombinezon - aliexpress
botki - H&M
top - atmosphere






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz