poniedziałek, 4 lipca 2016

Elegancko z kocim akcentem

Dzisiejsza stylizacja to propozycja na letnie wieczory, ze względu na szpilki to nawet bardziej większe wyjścia. Elegancki kombinezon z Zary, który znalazłam w sh za jakieś 12-13 zł. Do tego wiązane szpilki SinSay, które aktualnie można jeszcze kupić w sklepie online w promocji za 49,90 zł. Kocim akcentem jest mała torebeczka w kształcie kociej głowy z H&M. Ja swoją znalazłam dawno temu na Vinted. Ja osobiście w szpilkach nie zbyt dobrze chodzę, więc na ulicę na co dzień nie bardzo bym w nich wyszła, dlatego uważam że jest to stylizacja wieczorowa. Natomiast kombinezon również świetnie wygląda w zestawieniu z płaskimi sandałkami i tak też noszę go na co dzień :)






kombinezon Zara - second hand
torebka H&M - Vinted
szpilki - SinSay




4 komentarze:

  1. ta torebka jest świetna, może nie w moim stylu ale do Ciebie pasuje jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochana jestem w takich butach. Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, a kocia torebka cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, mega kobieco! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń